tisdag 19 mars 2013

GE UPP

Hej mina fina läsare.
 
Vissa dagar är mer tuffa än vad dem redan är. Idag har vart en sån dag. Jag ville absolut inte gå upp ur sängen i morse. Tvingade mig till slut in i en dusch. Efter det gjorde jag mig en kopp te, tog mina filtar och bäddade ner mig i soffan där har jag tillbringat min dag. Jag vill bara ge upp ibland. Det tar så mycket på orken och energin att behöva vara så stark hela tiden att jämt behöva kämpa. Känner mig väldigt svag. Får nog bara acceptera att det kan ta tid. Men jag är så glad för jag har världens bästa vänner som stöttar mig, uppmuntrar mig och bara finns där som ingen annan kan. Är så tacksam för det och älskar dem över allt. Utan dem finns de ingen mening. Det är när man får dem här fina sms:en, samtalen mm som gör att man får lite extra ork och dagen blir lite bättre. Det är de lilla som gör så mycket mer än man tror. För några dar sedan fick jag ett sådant sms. Jag ser något i detta sms som värmer och gör det extra speciellt. Det är när hon skriver VI. Detta sms är från mina allra finaste och bästa andra hälft. Läs själva så kanske ni förstår vad jag menar.
 
 
Jag satt för nån dag sedan och lästa igenom alla sms mellan mig och Anna. Skrattade och grät om vart annat så många roliga sms men också många fina sms som gör mig rörd till tårar men varm i hjärtat och det finns flera sms där hon skriver vi. Jag anser att en äkta vän gör dina problem till sina problem också och finns där för att lösa dem tillsammans. Jag är så otroligt glad att Anna kom in i  mitt liv. Hon är bland den absolut bästa och finaste vän jag har och haft någonsin på alla sätt och vis. Allt som jag delat med mig av till henne känns så rätt och tryggt. Jag vill för alltid ha henne som vän vid min sida. Utan henne känns det som att jag inte skulle fungera. Min andra hälft.
 
Ska krypa ner i soffan igen för att fortsätta kolla på Patrik möter nu och dricka mitt te. Sedan ska jag krypa ner i sängen är så himla trött. Imorgon ska jag in till stan på något jävla möte genom arbetsförmedlingen behöver inte ens uttala mig om hur mycket jag ogillar det. Hade det inte vart för att man måste så hade det fått vara så trött på deras system.
 
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: