torsdag 28 mars 2013

Glad Påsk

Hej mina fina läsare.

Kör lite bloggning från mobilen. Just nu är jag hos min mor där jag ska sova inatt. Tidigt imorgon bär det av till Danmark där jag kommer "fira" min påsk. Är inte så mycket för högtider direkt men men. Jag både ser fram emot resan men samtidigt inte. Resan har vart bokad länge så finns ingen återvändo. Jag hoppas bara de går ok och att jag kommer orkar med det. Känner mig väldigt ostabil just nu tyvärr. Anledningen till att vi åker dit är för att min syster ska spela cup där så de är jag, mamma och ett gäng till med föräldrar som åker. Jag ser mest fram emot att få träffa mina goa småtjejer som också är där (förutom Lisa som har blivit sjuk vilket är tråkigt, krya på dig sötis) och mina goa tjejer i systers lag med såklart. Underbara tjejer allihop! Vad gör ni på påsk? Vill i alla fall önska er alla en glad påsk. Va rädda om er och ta hand om varandra.

Jag kom nyss hem till mamma efter att vart i affären och handlar till en kaka som mamma bett mig baka vi ska ha med den och lite annat gott till Danmark då vi kör ett litet knytkalas på påskafton där. Så nu står den i ugnen och jag ligger på soffan. Mamma kommer ikväll då hon jobbar och med sig har hon pizza ska bli gott har inte ätit det på läääänge. Blogg you later!

All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN







Inga kommentarer: