lördag 2 mars 2013

HANDBOLL & GLÄDJETÅRAR

Hej mina fina läsare.
 
Trotsade allt idag och åkte med min mamma för att kolla på min syster som spelade match (handboll) i Björlanda. Mamma hade vart hos mormor så hon hämtade mig hemma vilket var skönt. Första gången jag är och kollar på tjejerna sen jag slutade på jobbet, jag träffade även dem väldigt ofta och det deras goa tränare + en massa härliga föräldrar. Idag fick jag träffa en del av dem och det var kul. Fick höra hur mycket bättre det var när jag jobbade där vilket värmde att höra men det var lite jobbigt också då allt fortfarande är mycket känsligt.
 

 
Glädjetårarna kunde dock inte hejdas när jag såg vem som stod inne i hallen. En utav mina goa tjejer som alltid hängde hos mig i cafét på jobbet älskar dessa tjejer som om dem vore mina egna småsyskon och har inte träffat dem på över 2 månader så det blev väldigt överväldigande när jag nu fick se att Matilda var där (hennes syster och min spelar i samma lag också). Det var det bästa som hänt på länge, var så skönt att få krama om henne och prata lite. Gav mig en mersmak på hur mycket jag saknar dem andra också hoppas jag kan komma till hallen snart så jag får träffa er med. Saknar dig redan Matilda, love you. Världens underbaraste tjej.
 
 
Såhär glad blir man när man får träffa den goa tjejen.
Bilden har jag lånat från Matildas blogg.
 
 
Om du klickar HÄR kan ni läsa vad gulligt Matilda skrivit i sin blogg. Ska se till att det inte går 2 månader innan vi ses igen. Puss.
 
Fick även träffa och krama en del av mina goa 98 tjejer som spelade idag. Det var härligt att höra att dem saknar mig och att det som dem sa suger när jag inte jobbar där. Saknat dem massor mer såklart. Ni är världens goaste. Love you girls!
 
Ska kolla på andra chansen nu och imorgon hoppas jag att jag får träffa och umgås med mitt hjärta min andra hälft som jag saknar såååååå mycket.
 
Heja Robin!!!!!!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


2 kommentarer:

Matilda sa...

Matilda Groeger.
Ååååå älskar dig malle,saknar dig med redan,måste ses snart igen! Loveu

Malin Jonasson sa...

Sv:
Vi ses snart igen, lovar.
Älskar dig med, världens goaste tjej. Kram