torsdag 21 mars 2013

HUNGRIG MEN ÄNDÅ INTE

Hej mina fina läsare.
 
Alltså det här med att min sömn är så kass påverkar ju till slut många andra saker. Det har börjat påverka min aptit ganska mycket nu. Jag kan känna att jag är hungrig och sådär men när jag väl börjat äta och tagit en 4-5 tuggor så känner jag mig sådär mätt som om man ätit en extra gång för att det var gott. Förstår ni vad jag menar? Det liksom sitter upp i halsen. Har vart så ett tag nu och det är inte så kul. Idag efter jag vart och handlat så började jag laga mat. Fick mersmak efter i måndags så det blev flygande jacob men när jag tagit några skedar så kom det. Så hur kul är det att laga mat för att hela tiden bli "mätt" på det lilla. Ibland trycker jag i mig för att jag måste men är rädd för att få betala för det sedan. Skit jobbigt är det. Som tur är får jag ju i mig vätska utan problem. Men imorgon är ju det dags för mitt återbesök så ska ta upp det med läkaren då och se vad han säger.
 
Ja så är någon sugen finns det en massa flygande jacob för hungriga magar.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: