lördag 23 mars 2013

IGÅR

Hej mina fina läsare.
 
Senare på eftermiddagen igår kom min andra hälft och hämtade mig. Hon var så snäll och körde mig till apoteket. Jag åkte sedan med henne och barnen för att handla godis. Sen åkte vi lite fram och tillbaka för att slutligen landa hemma hos dem. Där dukades allt godis fram. Lite senare kom Björn med kinamat som dem käkade (äter inte där längre då jag blivit matförgiftad, usch). Jag satt i soffan med alla barnen och kollade på film under tiden men sen kom dem andra också och resten av kvällen bara mös vi, åt godis och kollade på film. Var en riktigt mysig fredag. Senare på kvällen åkte Björn hem, barnen gick och la sig då var det bara jag och mitt hjärta kvar. Vi kollade på filmen Ghost som jag aldrig sett innan och den var bra. Det var riktigt mysigt och skönt att få umgås med mitt hjärta helt själv då det inte händer allt för ofta det stör mig absolut inte men när man väl är där själv med henne så tar man extra vara på det. Min underbara vän. Är så tacksam för henne. Utan henne hade jag inte vart där jag är idag. Varje dag är jag tacksam för att hon alltid står vid min sida.
 
 
 

 

 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: