onsdag 6 mars 2013

KRONOR

Hej mina fina läsare.
 
I en tid var jag med i miljonlotteriet man fick lotter varje månad sen samlade man sina vinster på ett konto på nätet där man sedan kunde välja vinster för den summan man sparat ihop. Jag samlade ihop så jag kunde beställa en glassmaskin, jätte roligt redskap att ha och glassen blir super god. Nu har jag avslutat detta sen ett tag tillbaka men hade inte hämtat ut vinster för det jag hade kvar på mitt konto. Så fanns det något där jag velat ha länge. Idag är dem äntligen här hemma hos mig. Dessa fantastiskt fina kronorna. Fina va? Ska ha nån växt i en och ljus i den ena mm.
 
 
Idag gjorde jag spagetti och köttfärssås fast med lite annorlunda kryddor mot vad jag brukar göra därav jag tänkte dela med mig om ni är sugna att prova. Jag hade i paprika krydda, oregano, salt, peppar, gullök, vitlök och sen passerade tomater, matlagningsgrädde och chilisås (het) det var den godaste köttfärssås jag gjort någonsin faktiskt.
 


 
Precis kollat klart på Mia på Grötö så nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på en film. Var rädda om er och sköt om er.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: