söndag 3 mars 2013

MIN ANDRA HÄLFT

Hej mina fina läsare.
 
Jag är så otroligt tacksam för min underbara vän Anna, min andra hälft, mitt hjärta och mitt allt. Du är det absolut bästa som vart "mitt". Idag "drog" hon ut mig på promenad med barnen och Björn, tack för att du fick ut mig. Var ett kärt återseende då vi inte setts på en vecka, har jag saknat ihjäl mig? Ja det har jag. Var nog lite saknad av barnen med som kom springades och kastade sig i min famn, oj vilka goda kramar och pussar jag fick men sparade den bästa till sist. Vi tog ett härligt varv runt hamnen och vid havet, det var riktigt vackert när vi kom ner till stranden. Tacksam.
 





 
Synd att min kamera på mobilen inte har så bra kvalitet. Lagom frusna gick vi hem till Anna, drack te och pratade. Barnen la sig och somnade gott. Vi kollade på en film som hette "Älska mig igen" som var baserad på en verklig händelse. Den var helt ok och lite snyftvänlig.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: