lördag 9 mars 2013

PROMENAD

Hej mina fina läsare.
 
Jag kom ut idag och fick mig en uppfriskande promenad. Det var jobbigt men skönt med luft. Bet även ihop och gick till affären. Usch vad jobbigt det är men tog mig igenom det denna gången med och med mig fick jag massa gott som jag ska smaska på till Mellot ikväll. Ska ni kolla? Vem håller ni på? Jag hejar på Robin.
 
 
Min goa Jessica var precis här. Vi har druckit kaffe och pratat. Tycker synd om henne då hon idag blivit avkastad av en häst när hon var hos sin jobbarkompis och skrapat upp näsan och blivit mörbultad i kroppen. Stackarn. Hoppas de blir bra snart.
 
I just denna stund fick jag precis en uppdatering från mamma. Syster + hennes lag är ju och spelar USM som jag skrev förut och dem vann sin första match. Härligt. Fortsatt lycka till tjejer. Håller tummarna. Heja heja.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: