lördag 9 mars 2013

RÄTT VINNARE?

Hej mina fina läsare.
 
Som jag och säkert många av er har kollat på mello ikväll. Vad tyckte ni? Vann rätt låt/person? Jag är verkligen underhållen. Gina är ju bara en sån grym och rolig programledare. Carola gjorde ett coolt framträdande. Två ord om henne: Grym & Vacker. Måste säga att jag rös när hela Friends Arena sjön Främling som om dem inte gjort annat. Måste vart mäktigt för Carola att uppleva det. Är otroligt glad över låten som vann. En fin text/låt som verkligen berör mig och mycket i mitt liv. Robin du är sååååå värd detta. För mig vann absolut rätt låt. Go Robin.
 
video
 
 
Stort GRATTIS Robin. Sjukt go kille. Just be you.
 
video
 

 
Ska fortsätta kolla på filmen jag satte på förut. Ha en fortsatt fin kväll och helg kära läsare/vän.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: