tisdag 5 mars 2013

TACK

Hej mina fina läsare.
 
Haft min goa Jessica här hos mig ett tag. Tack för att du lyssnar vännen, betyder mycket. Tack också för att du finns. För alltid i mitt hjärta. Älskar dig.
 
 
Fick två super fina mms av min fina Anna förut. Blev så glad så jag börja grina. Tack älskade du. Life would really suck without you. Älskar dig.
 
 

 
Hittade denna bilden på oss förut. 3 år sedan den togs och jag hade nästan glömt av den. Då trodde jag inte att du skulle betyda så mycket för mig som du gör idag att vi skulle ha en sån nära, öppen och underbar vänskap som vi har idag. Jag skulle inte kunna tänka mig ett andetag utan dig som min vän. Jag är så jävla tacksam. Älskling. TACK.
 
Mitt hjärta, min andra hälft, mitt allt.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: