lördag 23 mars 2013

TRÖTTER

Hej mina fina läsare.
 
Har vart riktigt trött idag. Över det vanliga. Vart hemma mer eller mindre hela dagen. Kollat på maraton av Teen Mom. Tycker det programmet är lite kul. Vid 18-tiden tog jag en promenad till mitt hjärta som jobbade. Fick en god kaffe latte när jag kom. Vi pratade och umgicks lite. Gick sedan för att åka med Jessica till affären. Passade på att handla lite jag med. Vi åkte sedan hem till mig. Pratade om lite allt möjligt och så hjälpte jag henne att lägga ut en annons på sina primeboots som hon ska sälja. Om någon av er läsare är intresserade så lägger jag ut bild här med och info under den så kan ni i så fall lämna ert intresse via en kommentar på detta inlägg. När Jessica gått satte jag igång med ett litet projekt i köket som jag nu är klar med luktar väldigt gott får jag säga. Mer än så säger jag inte förrän imorgon. Nu kollar jag på Irene Huss: Det lömska nätet som snart är slut den var riktigt bra så kolla på den om ni gillar den typen av film. Tror jag ska leta upp en film på mitt Netflix att se på innan jag lägger mig om jag inte somnar innan risken är nog ganska stor då jag är riktigt trött. Hoppas ni alla haft en bra dag. God natt och sov gott.
 
 
Älskar verkligen mina träningsbyxor, så sköna.
 

 
Här kommer skorna jag skrev om innan. Alltså svarta Primeboots storlek 39 dem är sparsamt använda och priset är 1400:-.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: