tisdag 9 april 2013

ÄNDRADE PLANER

Hej mina fina läsare.
 
Som jag skrev igår så är det något som inte stämmer riktigt. Jag gick ju hem till min underbara andra hälft ändå och det var det bästa på länge att få krama om henne och prata lite. Varade inte länge dock fick gå hem för jag blev sämre. Vart rätt knäckt när jag kom hem och jag känner att dem senaste dagarna har det börjat gå bakåt istället för framåt känns som jag spolat tillbaka tiden 2-3 veckor. Känner mig väldigt trött och rädd. Rädd för att inte orka rädd för att ingen kommer stå kvar bredvid mig. Fan för allt det här. Jag hade bestämt i förra veckan med min vän Charlotte att jag skulle komma hem till henne och hennes två tjejer idag men igår kväll så kände jag att stopp nu måste jag lyssna till min kropp så fick ställa in idag tråkigt men jag känner mig bara helt slut. Behöver bara va hemma och andas känner jag. Jag har tagit mig lite vatten över huvudet ändå sedan Danmarks resan och sen har jag bara kört på utan att lyssna på vad min kropp signalerar och det är inte så smart med tanke på hur det är. Ska dricka min kopp kaffe nu, kolla på teve och bara ta det lugnt inga måsten bara slappa. Blogg you later!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: