onsdag 10 april 2013

ATT KUNNA GLÄDJAS MED ANDRA

Hej mina fina läsare.
 
Att kunna glädjas med andra trots att man själv kanske inte har det bra är för mig en självklarhet för mina nära och kära betyder allt för mig. Jag vill ju att dem ska ha det bäst och mår bra. Att bli bitter som många kan bli är till ingen nytta. För mig går mina nära och kära i första hand, före mig själv och före allt i denna värld. Idag fick jag chansen att verkligen glädjas åt en underbar familj som har kämpat fram och tillbaka med mycket dem senaste åren bland annat med ett fast boende. Jag fick ta del av den fantastiska nyheten att dem den 1 maj flyttar tillbaka till Torslanda där dem fått ett förstahands kontrakt och kan nu äntligen få slå sig ner och med ro där dem verkligen vill bo. Är så glad för er skull verkligen så skönt för er. Så stort GRATTIS till ert nya boende.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: