fredag 19 april 2013

BALSAM FÖR SJÄLEN

Hej mina fina läsare.
 
Resan hit gick bra men var rätt jobbig. Vi var framme vid 18-tiden då väntade mat. Va pytt i panna hemmagjord och den var riktigt god. Installerade mig på rummet sen och möblerade om lite nej men trycket ihop sängarna så nu har jag en stoooor säng jag kan slänga ut min låååånga kropp på ha ha. Efter att gjort det så tog jag mig en promenad i skogen ner till nissan. Kan säga att det är så fint och rofyllt där. Mötte på en gubbe som var riktigt pratglad så fastnade i samtal med honom nästan 20 min fast han prata om mycket jag inte var speciellt intresserad av så kunde jag inte låta bli att låta honom prata då han var snäll tycket det var lite läskigt dock då jag började tänka på massa saker och han kanske inte alls är så trevlig man vet aldrig och ingen hade hört eller sett mig kan jag säga då det ligger väldigt avsidigt. Går inte ner dit själv igen tror jag. Utöver det så var promenaden mysig och här kommer lite bilder från den. Ska krypa ner under täcket nu och kolla på en film. God natt.
 









 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: