måndag 29 april 2013

BÄSTA FAMILJEN

Hej mina fina läsare.
 
Har spenderat min eftermiddag och kväll hos bästa familjen. På dagen drack jag och Karolina kaffe vi satt också på trappan och fick oss lite sol i fejan. Fick sedan middag hos dem också snälla som dem är. Grekisk köttfärslåda med fetaost riktigt gott. Klicka HÄR om ni vill testa receptet. Rekommenderar det verkligen. Efter maten så hängde jag med min goa Axel uppe i soffan sedan tillkom resten av familjen så där har vi hängt och kollat på teve. Mysigt. Gillar dem så mycket min goa familj. Imorgon väntar en tung och jobbig förmiddag ett möte som väntar är för en god sak men jag tycker det är sjukt jobbigt och vill inte detta egentligen men nu har jag inget val. Till stöd kommer min fina Karolina följa med mig så det känns lite bättre. Så tacksam att hon följer med mig det värmer. Du är en klippa. Tack för att du finns.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: