söndag 21 april 2013

DAGS ATT ÅKA HEM

Hej mina fina läsare.
 
Vad sägs om att vakna 6.00 för att inte kunna somna om och ett antal avbrott under natten med fan vad trött jag är på det här. Mina ögon svider och gör ont kroppen skriker känns som jag kommer ramla ihop en dag snart om jag inte får min sömn. Har ätit frukost och druckit två koppar te älskar verkligen te men saknar mitt älsklings te. Idag är det dags att åka hem jag längtar hem men samtidigt vill jag inte åka hem jag trivs verkligen här känner mig så hemma då jag vart här vid flera tillfällen när jag själv var ledare för konfirmander. Älskar stället och naturen runt om med nissan och allt. Det här har verkligen vart bra för mig att få komma hemifrån andas lite annan luft och bara ta det lugnt. Har känt mig mindre stressad och pressad här men allt det andra är det samma de kan man inte komma ifrån liksom bara för att man åker iväg. Jag börjar känna mig mer stressad och pressad idag med tanke på att vi ska åka hem men ska försöka njuta av dem sista timmarna här. 13.00 går bussen hem och är hemma runt 16.00 så skönt att komma hem på dagen så hinner man ju faktiskt träffa någon om man känner för det. Får se vad jag orkar med sen. I stunden som jag skriver så spelar mina goa 98 tjejer semifinal i finalsteget i USM så jag väntar spänt på ett resultat. Vinner dem blir det final och då kommer dem hem med pris förlorar dem så blir dem de 4:e bästa laget av alla 98:or i hela Sverige inte dåligt det så hur det än går ska ni vara stolta över er själva tjejer. Jag är sjukt stolt över er ska ni veta. Puss.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: