måndag 8 april 2013

DUSCH

Hej mina fina läsare.
 
Kom hem för nån halvtimma sen. Tog en dusch det första jag gjorde så otroligt skönt. Sitter i soffan nu med min turban på huvudet ha ha och bara andas lite (tar det lugnt). Det är något som inte riktigt stämmer idag känner jag vet inte riktigt vad som händer men de känns inte bra. Och så är jag otroligt trött kroppen känns helt slutkörd. Kanske min kropp säger åt mig att vara ner. Jag vet inte men jag hoppas det stabiliserar sig snart. Hur som helst så tänker jag inte låta det hindra mig från att äntligen få träffa min andra hälft och hon känner mig så väl så det gör inget för ända sen jag slog upp ögonen idag så har jag längtat efter att få träffa henne. Ska bara andas lite till sen sätta på mig mjukis kläder. Ha en fortsatt fin dag/kväll. Blogg you later!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: