tisdag 30 april 2013

EN STEN FÖLL FRÅN MINA AXLAR

Hej mina fina läsare.
En spänd och orolig förmiddag med möte. Glad att jag hade Karolina med mig kändes så mycket bättre. Allt gick bra men det är själva situationen och grejen att göra detta som gör att jag tycker det är jobbigt. Nu är det gjort och en sten föll från mina axlar när vi var klara. Vi "firade" med en god fika på Hamncafét precis vid havet riktigt mysigt. Om du läser K tusen tack för idag det betyder väldigt mycket att du gick med mig. På vägen hem mötte jag mamma så hon körde ner mig till klova där jag bestämt träff med mina favorit tjejer Carro och lilla Joline. Vi gick runt lite för att sedan gå hem till dem och umgås. Blir aldrig tråkigt med mina favoriter gillar dem så mycket. Och på lördag ska vi ha mys hemma hos dem ser jag fram emot. Då det klirrade till på kontot idag vilket inte var helt fel så tog jag mig en promenad till affären för att handla på mig lite sen hem igen. Jag tog vagnen till hjälp då jag inte fixar att bära alla kassar mer min rygg går mer eller mindre av det är ändå en promenad på 15 min dit och 15 min tillbaka inte så kul om man storhandlar tur är ju då att jag har en vagn här hemma och det har jag för jag var mycket barnvakt åt mina goa killar Elis och Liam så dem fick den av mig i present en gång i tiden men jag har haft den hemma för att den inte ska bli stående ute så den har förvarats inne och är i riktigt fint skick vilket är bra då den blir lättare att sälja om jag känner för det sen händer det ju att man är barnvakt nån gång och då är den perfekt att ha. Jaja nog om det nu sitter jag i soffan har precis duschat och väntar på pizzan som gräddas i ugnen ska bli gott. Efter blir det mys och film så ha en fortsatt fin kväll.




All kärlek och många kramar till er ALLA.

MALIN

Inga kommentarer: