söndag 7 april 2013

FÄRDIG KALASAT PÅ NÅGRA DAGAR

Hej mina fina läsare.
 
Var mysigt kalas hos mamma. Också god mat och efterrätt. Mest mysigt att få umgås och mysa med syster min. Kom nyss hem. Jag fick en väldigt kul överraskning av mamma eller två rättare sagt. Fick en cool ljuslykta formad som en dödskalle och så hade mamma lagat syrrans gamla Iphone 4s. Glad tjej äntligen ska jag bli av med den jag har. Imorgon ska jag in till stan på möte så då ska jag passa på att låsa upp 4:an och gå in till telenor och få ett nytt SIM-kort sen är det bara att köra. Tack fina mamma. När jag sedan sitter på bussen hem imorgon så väntar det bästa av allt hemma. Min andra hälft ska jag få återse efter 2 veckor oj vad jag längtar. Äntligen. Blir tårögd bara jag tänker på det att det gått så lång tid och att jag äntligen ska få krama och prata med henne på riktigt. Ska sova strax så god natt och sov gott.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: