onsdag 17 april 2013

GOD NATT

Hej mina fina läsare.
 
Tog mig en dusch ikväll vilket var skönt nu en kopp te. Är i mer eller mindre desperat tillstånd av att få sova. Har fortfarande problem med sömnen och håller på att bli tokig. Varje kväll tar det mig 2-4 timmar att somna vissa nätter somnar jag inte alls när jag väl somnat så vaknar jag väldigt mycket under natten så det här med att lägga sig har blivit väldigt jobbigt och inget jag ser fram emot. Imorgon ska jag in på samtal i stan som jag gör 2 gånger i veckan efter ska jag äntligen fixa så jag kan använda min Iphone 4s så det ser jag faktiskt fram emot sen när jag kommer hem hoppas jag att få umgås med mitt hjärta saknar att hänga med henne blir inte så ofta längre tyvärr.
 
 
 
Håller så med mitt nattlinne.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: