fredag 12 april 2013

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE

Hej mina fina läsare.
 
Idag är det ingen vanlig dag för det är min andra hälfts födelsedag. Hon fick sin present av mig redan igår som bestod av ett foto på oss två och öppnar man ramen så sitter det ett brev där inne som jag skrivit till henne där det bland annat står hur mycket hon betyder för mig resten är mellan mig och henne. Så därför tänker jag inte rabbla upp en massa här du vet vad jag känner och tycker å skulle du glömma vet du att du kan öppna och läsa igen. Den respons på brevet som jag fick var den jag hoppats på så det känns skönt. Det som många ser är ett fin foto på oss men bakom finns det så mycket mer, ord från hjärtat. Du är en fantastisk vän. En sann och trogen vän. En vän jag vill ha i mitt liv för resten av mitt liv och dela allt med som vänner gör. Jag älskar dig och hoppas din dag blir allt du önskar med massa uppvaktning och presenter de är du värd. Så här kommer en videohälsning till dig och ni andra enjoy ha ha. GRATTIS hjärtat!
 
video
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: