måndag 1 april 2013

HEMMA

Hej mina fina läsare.
 
Är tillbaka igen. Kom hem från Danmark ikväll. Har inte haft nät nån gång så har inte kunnat göra nått inlägg. Jag hoppas ni alla haft en bra påsk. Har haft det helt ok i Danmark det har vart full fart nästan hela tiden vilket har vart lite jobbigt och kom flera stunder då jag bara ville åka hem igen men det gick ändå ok. Jag fick en ordentlig chans att tänka på annat vilket var skönt men nu är man hemma i verkligheten igen. Känner mig riktigt trött både psykiskt och fysiskt. Var skönt att få komma hem nu. Duschade och satte igång en tvätt sedan väntade en god mozzarella pizza och film. Har nyss suttit och kollat igenom Facebook lite men där hade ju inte hänt något större mer än en ny vän och ett meddelande. Ska lägga in alla bilder jag tagit på datorn nu. Imorgon kommer ett inlägg med det. Sen ska jag krypa upp i soffan och ha lite mys till yterliggare en film för att sedan sova om jag inte somnar till filmen då jag är sjukt trött. God natt.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: