torsdag 11 april 2013

INGET BRA

Hej mina fina läsare.
 
Kan börja med att natten var allt annat än god efter många om och men somnade jag i soffan där jag vaknat vet inte hur många gånger. Vaknade vid sju och då gick jag in till sängen där jag bara legat och vridit mig vid nio gav jag upp. Skulle till stan idag för möten egentligen men har ställt in dem har ju som jag sagt sovit skit kasst och mår inte bra. Är så trött på detta och rädd att de aldrig ska ta slut. Hur ska man orka?
 
Har flyttat ut täcket i soffan gjort mig en god kopp kaffe och kollar på teve. Och vädret är inte det roligaste kan jag säga. Det snöar och fick en enorm chock när jag såg det. Bara det är deprimerande. Vart tog våren vägen. Blogg you later.
 

 
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: