fredag 5 april 2013

IPHONE

Hej mina fina läsare.
 
Fick precis ett samtal av min goa lilla syster. Hon var i stan med mamsen. Hennes iphone har nämligen vart med om två fall så den är spräckt både på framsidan och baksidan. Det blev dyrare att laga den än att skaffa en ny så nu har snorungen en Iphone 5 ha ha medan jag fick ta över hennes 3:a som har några år på nacken och är sååååå seeeeeeg. Ja jag är lite smått avundsjuk på henne men enbart för att jag velat ha en ny mobil så länge och kunde ha haft om det inte vore för en viss person som jag hjälpte. Men medan vi prata hörde jag mamma säga i bakgrunden men vill hon ha den mobilen om vi lagar den. Svar ja såklart om det inte blir för dyrt men som vi sa att det räcker ju om dem lagar framsidan då jag ändå kommer ha skal för baksidan så som det verkar så har jag snart en Iphone 4s (tror det är s) spelar dock ingen roll för de är bättre än den jag har nu. Hoppas verkligen det inte blir för dyrt att bara laga framsidan.
 
Så jag hoppas på hej då 3:an.
 
 
Hej 4s!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: