söndag 7 april 2013

KALAS * 2

Hej mina fina läsare.
 
Ja som rubriken lyder så är det kalas idag med. Vad hände med att få bara ta det lugnt och slappa de är som bortblåst. Idag är det kalas för mamma som fyller år imorgon. Pratade med morfar förut och då visade det sig att vi fått olika tider till mig sa mamma tre och till morfar fem och morfars tid tycker jag personligen är lite sent så blev lite smått irriterad och mitt upp i allt så har min mobil raderat alla mina nummer IGEN. Åhhh frustrerad! Strax kommer dock en liten kille hit som jag tror kommer göra mig på lite bättre humör. För helt plötsligt fick jag ju tid att göra något av dagen då vi inte ska va hos mamma förrän fem. Min kompis Jimmy kommer hit med sin minsta son Liam. Ska passa honom lite mer än en timma. Vi känner varandra väl då jag passat Liam och hans storebror Elis sen dem var bebisar och nu var det längesen vi sågs så det blir mysigt. Får se vad vi hittar på. Kanske en promenad i den härliga solen. Nej nu får jag avsluta och fortsätta dricka min kopp kaffe och strax kommer Liam med. Ha en fortsatt fin dag alla.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: