söndag 14 april 2013

MARDRÖMS NÄTTER

Hej mina fina läsare.
 
Som rubriken lyder så har jag dem senaste dygnen haft några riktigt hemska nätter. Allt är bara kaos. Ren tortyr när man inte får sova sömnen är lite A och O tycker jag funkar inte det så är det mycket annat som går i botten också. Känner att jag behöver inte det här mitt upp i allt. Det enda jag begär är att i alla fall att få sova. Värsta natten var den mellan torsdag - fredag jag fick endast 2 timmar sömn kan ni fatta helt sjukt och att jag ens stod på benen på fredagen var ju ett under men var helt knäckt hela dagen. Jag bara grät och kände att kan inte bara något i mitt liv få funka någorlunda normalt. Den natten har satt sina spår kan jag säga. Och att det var mitt hjärtas födelsedag också så kände jag mig som världens sämsta vän som var ledsen mm på hennes dag. Nej det är inte mycket som funkar just nu och jag är verkligen helt slut. Natten mellan fredag - lördag så fick jag mellan 4-5 timmars sömn och denna natten som var fick jag också ca 5 timmar. Är så arg att jag inte får sova, ledsen och orolig det är verkligen så mycket som inte funkar och faller på plats i mitt liv och vardag nu. Och det är otroligt jobbigt känns som att något äter mig sakta men säkert upp inifrån.
 
 
Nu kollar jag på reprisen av fångarna på fortet. Pernilla Wahlgren är med och tack för att du bjuder på dig själv så jag har fått mig några goa skratt. Ska ta mig en kopp kaffe och bara slappa i soffan. Senare kommer inlägg och bilder från igår.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: