onsdag 24 april 2013

MASSAGE

Hej mina fina läsare.
 
Vart inne i stan idag på vad jag trodde samtal men så var det inte för jag skulle ju få massage. Hade helt glömt av de. Något som kallas energi massage fick jag. Hon upptäckte som jag misstänkte att jag är otroligt spänd i nacken, axlarna och en bit ner i ryggen. Anledningen till det är att jag mår ju inte så bra och då sätter det sig ofta i just dem områdena. Och det var skönt gjorde lite ont emellanåt. Annars var det allmänt sådär att vara där idag. Vissa dagar är det bra vissa inte och inte pga personerna där utan mer på situationen. HÄR kan ni läsa mer om energi massage. Jag kommer få denna massage en gång i veckan för att se om det kan hjälpa mig att få lite mer energi och få må bättre. Och jag har ju väldigt ont av att jag är så spänd har ju huvudvärk varje dag, är mycket yr osv och det är pga att jag är så spänd så det var skönt att få svar på det då jag vart orolig för att det kan ha vart något annat. Efter massagen kan man känna sig väldigt trött, yr mm sen kan man ju få mycket energi och bli pigg men man kan också känna sig ledsen och gråta. Just nu känner jag mig bara väldigt trött och lite yr så nu ska jag krypa ner under filten i soffan.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: