torsdag 4 april 2013

MITT HÅR

Hej mina fina läsare.
 
Många gånger när jag är ute och om jag pratar med någon/några för första gången så får jag kommentarer om mitt hår vilket är kul men ibland tjatigt. Mitt hår är nog det jag är mest nöjd med mig själv men ibland blir det för mycket. Jag har blivit lyckligt lottad med tjockt hår och en bra kvallitet sen har jag fram till nu märkt att mitt hår kan bli otroligt långt också. Nu sträcker det sig en bit nedanför rumpan vilket är det längsta jag haft och det roliga är att jag tror det fortfarande växer. Alla har vi ju ett stopp där håret inte blir längre jag tror mitt kan växa en bra bit till. Den vanligaste kommentaren jag får är om det är mitt riktiga och oj vad tjockt å fint och såklart oj vad långt. Det händer att främmande människor stoppar mig för att kommentera det vissa frågar om dem får känna och de tycker väl jag lite sisådär om de är ju kul men ibland kan jag känna att det blir lite för närgånget. Är i vilket fall som helst glad över mitt hår.
 
 







 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: