tisdag 9 april 2013

ÖVNINGSKÖRA

Hej mina fina läsare.
 
Fick samtal av min syster förut. Hon håller på att ta sitt moped körkort. Så i söndags hade jag lovat henne att åka med till morfar i veckan så hon kunde öva på att köra. Trots att jag bara skulle vara hemma idag så kände jag att komma ut och få lite luft hade vart skönt sen är det ju min syster så de är klart man ställer upp. Hon och morfar hämtade mig sedan åkte vi till morfar där dem bytte till moppen och jag till cykel schysst eller hur. Vi åkte/cyklade till en parkering som ligger 2 min från morfar där hon fick köra även lite på vägen och så fick hon övertalat mig att åka med så hon fick öva på att ha någon där bak med var kul men kallt. Är hemma nu har precis ätit så nu ska jag återgå till mitt slappande och kolla på teve.
 
 
 
 
En kompis till morfar gick förbi och med sin söta vovve.
 


 
 
 

Kände att jag blev lite uppmuntrad av att umgås med min syster.
Älskar dig över ALLT.



 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: