torsdag 4 april 2013

PREMIÄR

Hej mina fina läsare.
 
Från första dagen i Danmark till nu så har allt gått i ett. Känns som någon strypt mig sakta men säkert. Har blivit alldeles för mycket dem senaste dagarna känner att det kommer ikapp mig nu. Är riktigt trött och känner mig väldigt tung inombords. Tror jag tog mig lite vatten över huvudet så från och med idag ska jag bara ta det lugnt. Så jag avrundade denna dagen med en fika ute premiär för i år med min goa vän Jessica. Var riktigt mysigt och skönt. Vi hade det riktigt gott i solen. Tack vännen. Så nu är jag hemma igen och ska bara slappa i soffan. Nu börjar ju Tonårsbossen är lite nyfiken på det programmet så ska kolla på det sen kanske det blir en film. Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt fin kväll.
 

 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: