torsdag 18 april 2013

REGN OCH RUSK

Hej mina fina läsare.
 
Ja idag har det verkligen vart ruskigt väder. Massa blåst och regn senare på eftermiddagen klarnade det upp dock. Var ju inne på stan på samtal idag och efter så fick jag äntligen fixat med mobilen så nu är jag en nöjd användare av Iphone 4s så mycket bättre och snabbare bäst av allt är att jag nu kan smsa/ringa/surfa mm vart jag än är i lägenheten vilket jag inte kunde innan pga den dåliga mottagningen men nu är den bra. Så skönt. Var skönt att komma hem sen och slänga på sig mjukis kläderna. Vad passar inte bättre än dag som denna att rensa min garderob lite har slängts och annat är till försäljning. Skönt med ordning bland kläderna nu.
 



 
När jag var klar så fick jag mig ett ryck och möblerade om i sovrummet. Har inga tydliga bilder hur jag hade de innan mer än dem med kläderna på sängen ovan. Nu ser det ut såhär och jag känner mig nöjd med det. Ska ha upp lite foton mm på väggarna också men det får jag ta med tiden.
 


 
Jessica har vart här nu ikväll hon gick nyss. Vi har druckit te/kaffe, ätit kvällsmat, kollat på teve, pratat bara umgåtts helt enkelt. Var riktigt mysigt att ha henne här. Min fina vän. Tack för att du finns. Älskar dig.
 

 
Ska krypa upp i soffan med en kopp te nu och kolla på ett av mina favorit program Navy CIS. Hoppas ni haft en bra dag. God natt.
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: