söndag 7 april 2013

SAKNADEN

Hej mina fina läsare.
 
Inte bara igår och inte bara idag utan länge har jag saknat och saknar flera viktiga och betydelsefulla personer i mitt liv. Pga olika skäl har jag inte fått träffat dem på länge inte fått fått utan tiden har väl förmodligen inte funnits där eller en 100% kontakt. Och när saknaden är ömsesidig tycker jag att de ligger på bådas håll att försöka ses. Ibland kan jag inte låta bli att känna om JAG inte hör av mig eller går dit så kommer det aldrig bli av. Är trött på att vara den som ska behöva springa runt till folk jämt. Framför allt när jag mår som jag gör & har det som jag har det. För inte ber jag någon komma hit om dem mår dåligt eller vad det kan vara nej då kommer ju jag till dem såklart och tvärtom men nej det verkar som att jag ska behöva flänga runt men det tänker jag inte göra därav att jag inte gjort det har det blivit att jag inte träffat vissa personer på länge det är tråkigt. Det kan ju liksom inte bara hänga på en person att man ska ses. Eller har jag fel? Jag kan räkna på fingrarna hur många som vart hemma hos mig. Ni vet vart jag bor också och här står dörren alltid öppen. Känner mig bara så mätt på detta och behövde få det ur mig. Orkar inte känna eller ha den pressen på mig. Det jag behöver just nu är vänner som stöttar, en kram och ord som att det kommer bli bra men det kanske kommer ta tid men jag/vi finns här. Jag orkar inte med mer än det jag redan har jag försöker så gott jag kan med allt runt omkring. Så nu fick jag ur mig det. Skönt.
 
 
Någon som jag saknar väldigt väldigt mycket är min underbara andra hälft. Idag är det 2 veckor sedan vi sågs. Bara jag tänker på det så får jag ont i magen så jag har faktiskt försökt att inte tänka på det men hur lätt är det då nej inte lätt alls. Känner mig så halv utan henne. När jag vart utan henne så länge så vet jag verkligen att hon är något extra och speciell absolut den bästa vän jag har och haft. Det finns ingen som får mig att må så bra som hon hur jävligt det än är så känns det så mycket bättre när hon finns där vid min sida. Finns ingen som får mig att skratta som hon. Ingen som får mig att känna mig bra som den jag är som hon. Ingen som får mig att känna mig så speciell som hon. Ja jag kan nog fortsätta i evigheter. Är och kommer alltid vara tacksam för henne som vän men extra mycket nu. Du är en klippa i stormen som jag kan luta mig mot oavsett vad. Tack för det. Utan dig så hade det inte gått. Glöm aldrig hur speciell och fin du är. Du är en fantastisk vän. En sann och äkta vän som man kan lita på till 100% vad det än är. Jag ÄLSKAR DIG. Och jag kommer alltid finnas för dig, ALLTID.
 
DU GÖR MITT LIV MENINGSFULLT!!!!
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: