onsdag 17 april 2013

SKRIVER AV MIG

Hej mina fina läsare.
 
Med tanke på hur allt ser ut och är just nu så tänker jag "döpa" delarna där jag skriver om hur jag mår och hur det går med allt till just SKRIVER AV MIG DEL:! Då jag vill försöka låta dem dagarna som kanske fungerar lite bättre och är hyfsat bra få vara det och lägga det andra åt sidan för en stund. För mitt i allt elände så har jag underbara vänner och familj som ger mig hopp, kärlek och glädje.
 
Varje dag är jag så rädd, ledsen, orolig, arg, frustrerad och mycket mer. Kommer det någon gång bli bra? Kommer jag få må bra igen? Just nu känns det allt annat än så. De kom ett litet ljus i tunneln för ett tag sen men nu känns det som jag är på ruta ett igen. Fan.
 
Rädd för att bli bortglömd och ensam att ingen ska orkar stå kvar hos mig.
 
Ledsen för att de gör så ont.
 
Orolig för att ta en enkel väg ut att jag inte ska orka att min ork ska ta slut.
 
Arg för att det aldrig kan få vara bra.
 
Frustrerad för att det tar sån tid.
 
När är det min tur att få må bra och känna livsglädje? Varje morgon jag öppnar ögonen snurrar en och endast en tanke igenom mitt huvud samma när jag varje kväll sluter mina ögon. Det är den jobbigaste och mest smärtsamma tanke jag vet men den vägrar försvinna. Den dyker gärna upp flera gånger om dagen också. Jag vill verkligen inte detta mer (gråt). Varför? Hur? Vad? När? Varje dag försöker jag förstår och göra så gott jag kan. Usch för allt det här. Vill bara att det ska vara över att allt ska få falla på plats.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: