måndag 22 april 2013

SKRIVER AV MIG

Hej mina fina läsare.
 
Kan inte låta bli att känna mig ensam just nu fast jag egentligen inte är det. Vad jag än gör så känns det som att jag alltid slutar ensam. Vänner som säger att dem kan göra det och följa med dit eller ett enkelt sms men sen får man inte ens ett svar eller slutar med att man får göra det själv de gör faktiskt lite ont. Jag förstår såklart om man inte kan men kan man inte ens ta tiden att meddela det då jag vill ju liksom inte behöva tjata om det och orkar inte det heller. Blir bara rädd för att det kanske inte är så som jag tror. Jag älskar verkligen mina vänner och är beredd att göra mycket för dem men frågan är vad dem är beredda att göra för mig. Kan inte låta bli att känna att jag får anstränga mig så mycket för att ha dem kvar att det många gånger ligger på mig att vi ses och hörs tycker det är jobbigt och framför allt nu när jag inte alls mår bra det är nu jag behöver dem som mest. Jag har inte orken och energin till att ringa runt, smsa, springa runt till alla just nu jag är glad om jag ens vill gå upp på morgonen. Jag vill inte förlora mina vänner som toppen på allt ni betyder så otroligt mycket för mig. Jag mår skit och det är inte mycket som funkar i mitt liv nu och det tar på krafterna och psyket kan jag lova. Stanna kvar vid min sida eller gå jag fixar inte massa dålig energi nu. En dag hoppas jag såklart att allt blir bra men under tiden det tar behöver jag dem som bryr sig om mig runt mig som ger mig energin, hoppet, tron, kärleken som jag inte har och känner. Over and out.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: