onsdag 17 april 2013

SOL

Hej mina fina läsare.
 
Solen skiner hos oss på västkusten tack för det gör de hela en aning lättare. Jag väntade ett samtal från min läkare i morse det är jobbigt men de gick bra. Annars är allt väldigt tungt som sagt och jag känner ingen stor lust eller ork till nått men idag bestämde jag mig för att komma ut på en promenad för att få lite luft och kanske att den skulle göra så jag kände mig lite lättare. Gick mer eller mindre Hönö runt blev hela 1,5 timmes promenad hurtigt värre. På promenaden passerade jag mitt hjärtas jobb och precis när jag gått förbi ringde mobilen vem var det inte om inte mitt hjärta. Fick vända om och hålla henne sällskap på en cigg så fick jag ju krama om henne och prata lite också vilket var det bästa. Trots att det var för en kort stund så fick de mig den lilla stunden att kännas bättre och det är guld värt. Du är en sån fin VÄN. Promenaden fick väl inte den effekt jag hoppats men ett tidsfördriv blev det ju. Om ca en timma ska jag hem till min fina familj där väntar kaffe på trappan i solen. Känner att jag verkligen behöver mina närmsta runt mig just nu. Dem är mitt hopp det är dem som får mig att orka så de är viktigt för mig just nu att få ha dem nära.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: