tisdag 30 april 2013

TACK KÄRA LÄSARE

Hej mina fina läsare.
 
När jag först började blogga så hade jag inget direkt syfte med att få mycket läsare och göra den speciellt stor. Började mer för jag märkte att jag gillade att skriva mycket sen gillar jag ju att fota mycket och här kan man ju placera ut dem gå tillbaka och minnas dagen med text och bilder. En annan anledningen är också att här kan jag skriva av mig utan att bli påhoppad pga det jag skriver då jag blivit det mycket på facebook då handlade det om händelser/saker i mitt liv så det kände inte kul så nu har jag slutat lägga upp statusar där nu håller jag mig till bloggen och Instagram. Det här är ju liksom min blogg där jag bestämmer och väljer vad jag vill skriva om så gillar man det inte så läser man inte gillar man det så stannar man kvar så enkelt är det. Det jag märkt nu på statistiken är ju att det ökat i sidvisningar vilket är väldigt kul. Så tack alla goa läsare kända som okända som tittar in och läser det är roligt att se. Puss på er.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det inte att se hur många unika läsare du har varje dag/vecka? Sidvisningar säger ju inte så mycket då en person kan kolla bloggen 5 ggr/dag ;) Kram

Malin Jonasson sa...

Sv Anonym: Jo jag vet men har inte lyckats hitta de så det är lite tråkigt. Men tack ändå :-) Kram