söndag 21 april 2013

TACK KAROLINA

Hej mina fina läsare.
 
Jag hade inte fått chansen att komma iväg om det inte vore för Karolina. Att hon tänkte på mig och gav mig detta betyder otroligt mycket för mig så mycket att det ger mig tårar i ögonen när jag tänker på det. Detta är något utav det finaste jag fått tror jag. Att någon jag gillar så mycket och som betyder så mycket för mig ger mig detta värmer så otroligt mycket. För all tid kommer jag vara tacksam för allt du gjort för mig, gör för mig och är beredd att göra för mig. Jag är så glad att jag har dig och din familj (min familj) ni är det bästa jag har. Tack för att du alltid finns där när det är tufft och annars också. Du lyfter mig när jag inte orkar. Du betyder så mycket för mig. Goa du. Världens bästa bonus mamma alla gånger.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: