fredag 19 april 2013

TÄNKER PÅ ER

Hej mina fina läsare.
 
Tidsinställt inlägg.
Mina underbara 98 tjejer är i Norrköping nu där finalsteg 5 i USM (ungdoms SM) väntar. Kan tänka mig att dem är pirriga och nervösa men också taggade. En resa jag skulle åkt med på men känner att jag fixar inte det riktigt men det betyder inte att jag inte tänker på dem och hejar på dem. Mina goa tjejer kom ihåg. Så länge ni tror på er själva och jobbar ihop så kommer ni fixa detta jag och många andra tror på er. Ni kan inte göra mer än ert bästa och har ni gjort det fast det inte nådde riktigt ända fram så kan ni gå av plan med huvudet högt och rak i ryggen. Ge aldrig upp kämpa in i det sista och gör det bästa av de då ska ni alltid gå av plan med huvudet högt och rak i ryggen. Jag hejar på er och håller tummarna. Lycka till. Oavsett hur det går så är ni vinnare i mina ögon. Ni är grymma. Älskar er. Er Malin/Malle
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: