onsdag 10 april 2013

TÅRAR

Hej mina fina läsare.
 
Jag har verkligen lyssnat på min kropp igår och idag åh bara tagit det lugnt. Jag avslutade dock kvällen hos min andra hälft och ikväll gick det betydligt mycket bättre än i måndags vilket var skönt då jag äntligen fick umgås med henne. Det bästa var dem två sista timmarna där vi pratat om allt möjligt mycket som kanske tynger oss eller som är jobbigt. Vi har gråtit ihop men även skrattat jag tror dock att emellanåt det är nyttigt att prata om det som är jobbigt att få gråta ut för det är helt okej vill du gråta så gråt bara ut med det för att samla det inom sig gör bara ont. Det är en stund som denna jag bär med mig i hjärtat det betyder så mycket.
 
Jag är så otroligt glad och tacksam för dig min vän. Det är svårt att beskriva med ord hur mycket. Du är verkligen en sann och trogen vän. Jag ser fram emot så många fler av dessa stunder men även mycket annat också bara jag har dig vid min sida.
 
Tack för att du finns.
Tack för att du är du.
Jag kommer alltid finnas här för dig.
Älskar dig.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: