fredag 19 april 2013

TID FÖR MIG SJÄLV

Hej mina fina läsare.
 
I början på denna veckan fick jag ett väldigt fint erbjudande. Boende fre-sön och måltider för hela helgen allt detta i mysiga Nissaström som ligger i Halmstad. Och inte ett öre behöver jag betala. Är faktiskt väldigt rörd och tacksam för detta att någon är villig att ge mig allt detta och tänker på mig vad jag kan behöva. Så otroligt fint. På detta vis så kommer jag "tvingas" tänka på mig själv och få tid för mig själv för det är något jag inte är bra på och inte tänker på i första hand men det är något jag måste lära mig att göra nu. Jag kommer iväg på detta tack vare min fina Karolina. Hon jobbar ju som präst där det bl.a. ingår att ha konfirmander. Dem åker ju på läger med dem ibland och dem ska nu åka till Nissaström så jag åker liksom med dem fast väl där så är jag för mig själv med eget rum men kommer äta med dem och får vara med på det dem gör om jag vill. Sen åker jag med dem hem också. Så har jag ju Karolina där också nära om det skulle vara något vilket känns skönt. Var inte sådär jätte sugen på att åka iväg men jag tror inte det kan göra det värre utan snarare bättre i så fall. Att åka iväg får inte allt att försvinna men man kanske får en chans att andas och får lättare att försöka släppa allt lite och bara vara. Vi åker nu i eftermiddag så ska packa lite nu. Kommer blogga under tiden om det går och om jag orkar annars är jag tillbaka på söndag igen. Önskar er alla en trevlig helg. Puss.
 
Här ska jag nog kunna få lite ro i själen.
 


 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: