tisdag 23 april 2013

TRÖTTER

Hej mina fina läsare.
 
Alla nätter med dålig sömn börjar komma ikapp mig tror jag. Idag har jag vart så sjukt trött har somnat från och till hela dagen vilket aldrig händer annars men känner mig allt annat än pigg. Det är väldigt frustrerande att känna sig trött hela tiden. Jag fick en lite boost av energi förut så tog en liten promenad sen hälsade jag på Jimmy och hans söner mina favorit killar det. Har känt och passat dessa goingar sen dem var nyfödda. Man märkte att Elis saknat mig då jag fick kram efter kram och hade han runt mig hela tiden så mysigt. Har lovat honom att han ska få vara med mig en dag då lillebror Liam mest vart med mig dem senaste gångerna och då vill han gå hem till lilla H så det ska vi nog lösa. Mina goa killar. Är hemma nu igen och det var allt jag orkade med idag en liten promenad och ett besök hos dem nu är jag helt slut så ska krypa ner i soffan och kolla på teve sen blir det nog sängen ganska snart. God natt.
 
video
 





 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: