fredag 19 april 2013

TUNGA BITAR

Hej mina fina läsare.
 
Den här morgonen har inte vart den roligaste som väntat. Hade mitt återbesök hos läkaren 8.30 allt gick bra och vi har gjort lite förändringar som förhoppningsvis kommer leda till det bättre nu. Är alltid jobbigt rent psykiskt att gå dit men nu är det över för denna gången. Har mitt upp i allt haft väldigt ont i magen och mår väldigt illa vilket bekymrar mig hoppas det går över. När jag kom hem väntade en annan tung bit att ta i. Ett telefonsamtal till en början men sen kommer det bli möte med. Det gick bra men är inte bekväm med det men det måste göras. Jag har och kommer ha världens finaste och bästa bonus mamma Karolina som stöd hela vägen vilket känns bra och hade inte fixat det utan henne. Efter de samtalet har jag fått ventilerat läkarbesöket och telefonsamtalet med henne över telefon vilket var skönt att få prata av sig lite. Jag ska nu krypa ner i soffan och bara ta det lugnt en stund.
 

 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: