lördag 20 april 2013

VÅREN ÄR HÄR

Hej mina fina läsare.
 
Natten har vart orolig och kass som vanligt men det har vart skönt att ha en stoooor säng som man kan vräka ur sig i till och med datorn har stått i sängen under natten. Ca 7.00 i morse gav jag upp att försöka somna om igen så vid 8.30 åt jag frukost tillsammans med dem andra sen kröp jag ner i sängen och kollade på filmen jag började på igår så bra är den. Efter de så bestämde jag mig för en pw då solen skiner och det är helt underbart ute nu är våren verkligen här. När jag kom tillbaka tog jag mig en kaffe och satt gott ute på gräsmattan sen var det lunch så nu ligger jag på rummet igen och återhämtar mig efter mat mm. Är så otroligt trött hela tiden och orkar inte mycket vilket är jobbigt. Får inte sova mycket och bra sen är jag allmänt trött utöver det så de är en ända röra kan jag säga men de är inget nytt hade bara vart skönt att få en hel natts sömn utan avbrott så man kan få lite energi. Från det ena till det andra fick precis nyheter från Norrköping att mina goa 98 tjejer tagit sig till semifinal är så stolt över dem så nu kommer dem som sämst 4 eller 5 av alla 98:or i hela Sverige inte dåligt det så dem ska vara stolta.
 





 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: