torsdag 16 maj 2013

BÖRJAR DRA IHOP SIG

Hej mina fina läsare.
 
Ja nu är det inte långt kvar förrän min dag är här. Herregud ska jag verkligen fylla 25? Känns så overkligt på nått sätt och lite läskigt. Jag hoppas det blir en bra födelsedag där jag kan få känna mig hyfsat pigg och glad att kunna bortse från allt runt omkring ett tag. På kvällen ska min fina vän Anna bjuda ut mig på restaurang bara hon och jag ska bli så mysigt då vi inte umgåtts eller pratat på en månad vi har mycket att prata om och ta igen så jag är helt säkert på att det blir mysigt sen på lördag väntar ju mitt kalas men en dag i taget så kommer det säkert gå bra. Så vi får se vad dagen imorgon erbjuder. Kan säga att mina ögon går i kors nu efter att vart uppe sen 7.00 och endast fått 5 timmars sömn så nu hoppas jag att jag kommer till ro och somnar gott. God natt på er.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: