onsdag 15 maj 2013

DET FLYTER PÅ ELLER INTE

Hej mina fina läsare.
 
Som sagt så var jag på vårdcentralen. Det blev en del kontroller, prover och blodtryck. Tyvärr visade det ett högt blodtryck vilket inte är bra det är bättre att ha lågt än högt. Så imorgon kl 8.00 ska jag tillbaka för att ta mer prover och få svar på dem jag gjorde idag inte kul. Jag bara ber och hoppas att det inte är något allvarligt. Är så jävla trött på all skit och allt negativt i mitt liv det är bara för mycket. Jag känner bara att mitt psykiska mående är väl tillräckligt men tydligen inte. Någon som inte tycker jag förtjänar bättre men det tycker jag att jag gör än all denna skiten. Men mitt upp i allt så är jag otroligt tacksam för mina fina vänner, bonusfamilj och familj som alltid finns där och stöttar mig. Utan dem är jag inget och hade inte orkat en sekund. Tack för att ni finns. Ska krypa ner under filten nu bara vila och kolla på teve sen hoppas på att jag somnar i tid då morgondagen blir en tuff dag är helt fullbokad med viktiga ärenden och möten som jag måste avklara hur jag än mår. Så länge jag inte svimmar eller spyr typ. Låter sjukt men så är det. Ta hand om er där ute och var rädda om er.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: