fredag 17 maj 2013

EN UNDERBAR FÖDELSEDAG

Hej mina fina läsare.
 
Ja just nu när jag skriver så för 25 år sedan var jag bara 40 minuter gammal. 23.20 17 maj 1988 föddes jag måste vart det bästa som hänt min mor och far ha ha. Jag har haft en väldigt lugn och skön födelsedag det har vart otroligt fint väder och underbar värme. På förmiddagen så vilade jag och somnade ca 1 timma så det var nog behövligt efter så tog jag en promenad som blev riktigt svettig. Sen gick jag förbi bonus familjen för att lämna plattång till Ebba som skulle låna och så blev jag uppvaktad med fina paket, sång och kaffe. Ni är underbara. Tack. Bar sedan av hemåt för att göra mig fin inför kvällen med mitt hjärta Anna. Det blev en svart långklänning och min svarta kavaj över har tyvärr ingen outfit bild sen hade jag min nya fina sjal som jag fick idag. Så under tiden knackade det på dörren och in kom en annan Anna som jag känner med en fin blomma så hon fick kaffe så pratade vi sen var hon så snäll och körde mig ner till restaurangen där vi skulle mötas. Vi hade det helt underbart och så mysigt. Åt och drack gott tyvärr fick jag inte i mig så mycket men det var super gott. När desserten kom in så stod det ett presentkort på min som var min present så himla gulligt. Blev väldigt chokad och rörd när jag såg beloppet så tacksam. Sen all dricka och mat var även min present en bättre vän än du finns nog inte. Jag är så överväldigad och rörd för hur du uppvaktat mig på idag jag kommer leva på det länge. Tack för allt. Du är underbar tack för att du finns. Älskar dig. Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll och det har inte hänt på lääääänge. Nu ser jag fram emot kalaset imorgon med hela tjocka släkten och goda vänner. Tack alla som uppvaktat mig på min 25 års dag. / En trött men tacksam numera 25 åring.
 















 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: