söndag 26 maj 2013

FÖRVIRRAD

Hej mina fina läsare.
 
I morse var jag ju och jobbade det gick helt okej. Väl hemma igen tog jag en välbehövlig dusch sen slappade jag ett tag innan jag gjorde mig ordning för kalaset som jag nyss kom hem ifrån. Det var mysigt och roligt. Tack hjärtat. Känner mig lite smått förvirrad och trött nu. Sen mitt upp i allt har jag helt glömt av att mitt abonnemang skulle gå ut idag så nu kan jag varken ta emot eller skicka/ringa samtal och sms. Har ju ett abonnemang hos Telenor som jag satte upp mig på för en kompis som till slut sket i att betala och bara utnyttjade mig med allt han kunde men inget jag märkte då utan som jag såg ganska tydligt när våran vänskap tog slut han är nu ute ur mitt liv för ALLTID men det har vart en otrolig jobbig resa som nu ÄNTLIGEN är över och kan inte beskriva med ord hur skönt det är att äntligen kunna släppa detta så nu ska jag använda det abonnemanget efter att blivit av med mitt egna hos 3 och ett till som min kompis hade hos 3 så från tre abonnemang till ett är så skönt. Är rätt stressad över det att jag inte kan kontakta folk och ingen kan nå mig och stress ihop med hur jag mår är ingen rolig kombination. Imorgon ska jag in på mitt samtal och min massage så då ska jag fixa så jag kan ringa/smsa igen. Helt sjukt hur handikappad man blir när man inte har mobilen. Är ju nämligen så att jag måste fixa ett nytt SIM-kort hos Telenor och låsa upp min mobil som är låst hos 3 så det är därför det inte funkar så hoppas verkligen det löser sig imorgon. Jag hoppas ni alla haft en bra helg och får en bra vecka.
 

Annas syster Linda

Annas bror Daniel

Annas mamma Tinka



Anna her self. Mitt fina hjärta.
 
Jag och Annas brors barn Collin fick lite kontakt. En väldigt söt liten kille. Linda Annas syster triggade honom med att säga mössa, vad som händer när han säger mössa är att ut kommer ett helt annat ord. När hon sedan bad honom säga, bitch ge mig mössan brast vi alla kring bordet ut i skratt detta åh annat han sa/gjorde hade vi mycket roligt åt hemskt på ett sätt men väldigt roligt och Collin gillade nog uppmärksamheten. Lyssna själva får ni höra.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN


Inga kommentarer: