torsdag 16 maj 2013

FULLSPÄCKAD DAG

Hej mina fina läsare.
 
Dagen började med mer provtagning på vårdcentralen. Stick i armen vilket jag inte är så förtjust i men det gick ok nu ser det dock ut som jag gjort annat. Natten innebar ganska lite sömn så det var rätt tungt att ta sig in till stan idag men det var skönt när jag väl kom dit fick först min energimassage av fina Veronica och (den gjorde faktiskt så att mitt illamående mer eller mindre försvann så skönt tyvärr är yrsel mm kvar) sen samtal med goa Rosita. Dem är verkligen underbara. Efter några timmar där väntade mina ärenden på stan innan jag skulle möta upp min gamla chef för att åka ut till mitt gamla jobb i Torslanda. Jag hittade mina 2 par jeans som var så behövligt, ett par leggings, en bikini topp, 2 vita baslinnen. När jag stod i kassan för mitt sista köp så ringde Christer så möttes vi och åkte ut till Torslanda. Vi hade ett litet möte och sen pratade vi en del om allt då vi inte setts sen jag slutade. Känner ju varandra mer privat också + att jag känner hans fru och deras dotter väl också en riktig go och fin familj. Då jag fick se att mina fina 98 tjejer hade träning så fick jag krama om dem och prata med dem lite också vilket var skönt dem är så goa saknar att träffa dem så ofta som jag gjorde förr. Fick även en hård och god kram av min syster som nog saknat sin stora syster vilket är ömsesidigt. Hon är ju i samma lag som dem andra tjejerna som jag nämnt innan det är ju så jag lärt känna dem genom min syster. Härliga är dem. Stannade en stund sedan körde Christer mig till bussen. När jag kom hem så hade mitt mobilfodral kommit så nöjd älskar det. Kan säga att nu har jag handlat klart det jag behövde men faktiskt är allt nödvändiga saker så det känns skönt. Nu är det skönt att va hemma i soffan igen kollar på ESC semifinal 2 än så länge tycker jag det är rena skräpet så Sverige ser ut att ha en god chans men tror inte vi vinner men man ska aldrig säga aldrig.
 




 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: