fredag 17 maj 2013

GRATTIS TILL MIG

Hej mina fina läsare.
 
Då vaknade man upp idag som en nybliven 25 åring. Hur känns det? Precis som igår fast nu är det svart på vitt att man är vuxen nu kommer man liksom inte undan. Har känt mig mogen och vuxen ganska länge men nu säger åldern det också. Jag blev väckt med ett grattis samtal från mina fina pappa. Sen gick jag upp och gjorde frukost som jag lyxade till med äpple klyftor och några chokladbitar tyvärr så fick jag bara i mig min fil och mussli för idag är illamåendet tillbaka försvann ju efter massagen igår men är tyvärr tillbaka. Skulle vara glad om det lättar så jag kan äta nått ikväll när jag och min Anna ska ta med mig på restaurang. Har också fått några gulliga grattis sms. Vet inte om jag vågar öppna min facebook för när jag öppna mobilen så rullade banderoller som bara den uppe i fönstret om folk som gjort inlägg på min logg ha ha, spännande och kul såklart. Ska försöka dela med mig av min födelsedag så mycket jag kan sen är ju själva kalaset imorgon. Ska faktiskt vila lite på soffan nu så kanske illamåendet försvinner.
 
 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: