onsdag 29 maj 2013

HÄNG MED BONUS FAMILJEN

Hej mina fina läsare.
 
Fick slänga mig upp ur sängen idag då det knackade på dörren. Hade bestämt mig för att ligga i sängen länge men så blev det inte men det gjorde inget för det var mina underbara vän Caroline som kom och vovven. Hon berättade att vi får tänka om med resan för Anna kom på att hon ju har presentkort hos fritidsresor och vi hade kollat på ving det var bara bokningen kvar. Vi har kollat upp via fritidsresor nu och verkar ha hittat en bra resa med bra hotell jag hoppas det blir bokat imorgon. Det positiva med att det blev såhär för mig är att det blir billigare. Hela eftermiddagen och en bit in på kvällen har jag hängt med min underbara bonus familj. Alltid lika mysigt att vara med dem känner mig så hemma där och med dem. Jag och Karolina har druckit kaffe sen har jag åkt med när hon lämnat och hämtat barn + några ärenden. Avslutade med att kolla på min goa Axel som hade fotbollsmatch. Visade sig att Niklas Alexandersson var tränare för motståndarlaget han är inte speciellt ful direkt tror han spelade i IFK Göteborg innan aa lite kan jag allt om fotboll. Jag har nu tänt upp massa ljus och genom ett sätt ska jag nu ta hand om mig själv på ett medvetet sätt. Första gången någonsin men det är uppgift från min prat-tjej. Det känns konstigt men ska ge mig f*n på att jag ska fixa det. Önskar er alla en fortsatt fin kväll.
 














 
 
 
All kärlek och många kramar till er ALLA.
 
MALIN

Inga kommentarer: